Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego - Instytucja Zarządzająca
ogłasza nabór w ramach działania 02.13 Gospodarka odpadami

Szczegóły naboru

Instytucja Zarządzająca Programem Regionalnym Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 ogłasza nabór
nr FEKP.02.13-IZ.00-241/25 w ramach:

Działania: 2.13 Gospodarka odpadami
Schemat: Punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych
Sposób wyboru projektów: konkurencyjny

Kto może składać wnioski?

Wnioskodawca oraz partnerzy uprawnieni do ubiegania się o dofinansowanie powinni należeć do jednej z poniższych grup:

  • jednostki samorządu terytorialnego,
  • podmioty świadczące usługi publiczne w ramach realizacji obowiązków własnych jednostek samorządu terytorialnego,
  • partner prywatny we współpracy z podmiotem publicznym w przypadku projektów realizowanych w formule partnerstwa publiczno-prywatnego.

Na co można otrzymać dofinansowanie?
W naborze wsparcie uzyskają projekty dotyczące następujących przedsięwzięć:

  • systemy selektywnego zbierania odpadów komunalnych uwzględniające rozwiązania dotyczące zapobiegania powstawaniu odpadów lub ponowne użycie (PSZOK) obsługujące nie więcej niż 20 tys. mieszkańców lub o wartości kosztów kwalifikowalnych nie większej niż 2 mln zł;
  • działania edukacyjne i informacyjne w zakresie gospodarki o obiegu zamkniętym (wyłącznie jako element powyższych projektów).

Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów
Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów w ramach przedmiotowego naboru wynosi 10 668 750,00 zł pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Jak składać wniosek

Wnioskodawca może złożyć wniosek wraz z załącznikami (jeśli są wymagane) wyłącznie w WOD2021 w terminie naboru. Po tym terminie WOD2021 zablokuje składanie wniosków.

Aby złożyć wniosek wnioskodawca powinien utworzyć konto i zalogować się w WOD2021 dostępnym na stronie internetowej: https://wod.cst2021.gov.pl/

Formularz wniosku jest dostępny w WOD2021 w ramach naboru: FEKP.02.13-IZ.00-241/25

Gdy wnioskodawca stwierdzi błędy związane z funkcjonowaniem WOD2021, może je zgłaszać wyłącznie na adres e-mail: amiz.fekp@kujawsko-pomorskie.pl do 2 grudnia 2025 r., do godz. 10:00.

IZ pozostawi bez rozpatrzenia zgłoszenia wysłane w innym terminie i w inny sposób.

Pytania i odpowiedzi

Pytania o warunki postępowania można kierować na adres e-mail: pife.torun@kujawsko-pomorskie.pl, m.manelska@kujawsko-pomorskie.pl oraz pod numerem tel.: 56 62 18 341, 56 62 15 823.

Dowiedz się więcej

Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich.

Dane organizatora

Regulamin

pdf 681.22 KB

Obowiązuje od 27.10.2025 Poprzednie wersje

Poprzednie wersje

Zakończony

Finanse

BUDŻET
10 668 750,00 zł
POZIOM DOFINANSOWANIA
do 85 %
Sposób wyboru projektów
konkurencyjny

Termin naboru

Start naboru

18.09.2025

Koniec naboru

02.12.2025

Wyniki

kwiecień 2026