Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego - Instytucja Zarządzająca
ogłasza nabór w ramach działania 02.13 Gospodarka odpadami

Szczegóły naboru

Instytucja Zarządzająca Programem Regionalnym Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 ogłasza nabór
nr FEKP.02.13-IZ.00-241/25 w ramach:

Działania: 2.13 Gospodarka odpadami
Schemat: Punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych
Sposób wyboru projektów: konkurencyjny

Kto może składać wnioski?

Wnioskodawca oraz partnerzy uprawnieni do ubiegania się o dofinansowanie powinni należeć do jednej z poniższych grup:

  • jednostki samorządu terytorialnego,
  • podmioty świadczące usługi publiczne w ramach realizacji obowiązków własnych jednostek samorządu terytorialnego,
  • partner prywatny we współpracy z podmiotem publicznym w przypadku projektów realizowanych w formule partnerstwa publiczno-prywatnego.

Na co można otrzymać dofinansowanie?
W naborze wsparcie uzyskają projekty dotyczące następujących przedsięwzięć:

  • systemy selektywnego zbierania odpadów komunalnych uwzględniające rozwiązania dotyczące zapobiegania powstawaniu odpadów lub ponowne użycie (PSZOK) obsługujące nie więcej niż 20 tys. mieszkańców lub o wartości kosztów kwalifikowalnych nie większej niż 2 mln zł;
  • działania edukacyjne i informacyjne w zakresie gospodarki o obiegu zamkniętym (wyłącznie jako element powyższych projektów).

Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów
Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów w ramach przedmiotowego naboru wynosi 10 668 750,00 zł pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Jak składać wniosek

Wnioskodawca może złożyć wniosek wraz z załącznikami (jeśli są wymagane) wyłącznie w WOD2021 w terminie naboru. Po tym terminie WOD2021 zablokuje składanie wniosków.

Aby złożyć wniosek wnioskodawca powinien utworzyć konto i zalogować się w WOD2021 dostępnym na stronie internetowej: https://wod.cst2021.gov.pl/

Formularz wniosku jest dostępny w WOD2021 w ramach naboru: FEKP.02.13-IZ.00-241/25

Gdy wnioskodawca stwierdzi błędy związane z funkcjonowaniem WOD2021, może je zgłaszać wyłącznie na adres e-mail: amiz.fekp@kujawsko-pomorskie.pl do 28 października 2025 r., do godz.10:00.

IZ pozostawi bez rozpatrzenia zgłoszenia wysłane w innym terminie i w inny sposób.

Pytania i odpowiedzi

Pytania o warunki postępowania można kierować na adres e-mail: pife.torun@kujawsko-pomorskie.pl, m.manelska@kujawsko-pomorskie.pl oraz pod numerem tel.: 56 62 18 341, 56 62 15 823.

Dowiedz się więcej

Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich.

Dane organizatora

W trakcie

Finanse

BUDŻET
10 668 750,00 zł
POZIOM DOFINANSOWANIA
do 85 %
Sposób wyboru projektów
konkurencyjny

Termin naboru

Start naboru

18.09.2025

Koniec naboru

28.10.2025

Wyniki

marzec 2026