ogłasza nabór w ramach działania 06.07 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w tym PUZ
Działanie 6.7 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w tym PUZ [nabór nr FEKP.06.07-IZ.00-113/24]
Wyniki naboru
Wyniki naboru
Informujemy, iż w odpowiedzi na nabór Nr FEKP.06.07-IZ.00-113/24 , w ramach którego nabór wniosków o dofinansowanie rozpoczął się w dniu 30 kwietnia 2024 r. i trwał do 10 lipca 2024 r., wpłynął 1 wniosek o dofinansowanie projektu.
Łączna wartość wnioskowanej kwoty dofinansowania wynosi 10 648 157,73 zł.
pdf • 114.53 KB
Obowiązuje od 10.07.2024
Szczegóły naboru
Instytucja Zarządzająca Programem Regionalnym Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 ogłasza nabór nr FEKP.06.07-IZ.00-113/24 w ramach:
Działania: 6.7 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w tym PUZ
Schemat: Inwestycje w infrastrukturę publicznych uczelni zawodowych
Sposób wyboru projektów: konkurencyjny
Kto może składać wnioski?
Wniosek o dofinansowanie projektu powinien zostać złożony przez uprawnionego Wnioskodawcę:
- publiczną uczelnię zawodową.
Partnerem w projekcie mogą być przedsiębiorstwa.
Na co można otrzymać dofinansowanie?
W naborze wsparcie uzyskają projekty dotyczące następującego przedsięwzięcia: Inwestycje w infrastrukturę publicznych uczelni zawodowych:
- Budowa, przebudowa, remont, wyposażenie obiektów ukierunkowane m.in. na tworzenie i rozwój warsztatów/pracowni kształcenia praktycznego w branżach zgodnych z potrzebami rynku pracy.
Wsparcie w zakresie podstawowej bazy dydaktycznej, niezwiązanej z nauczaniem praktycznym lub zawodowym, nie będzie możliwe.
Budowa nowych obiektów jest możliwa jedynie gdy Wnioskodawca uzasadni brak możliwości wykorzystania, zgodnie z przeznaczeniem opisanym w projekcie, obiektów na danym obszarze.
Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów
Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów w ramach przedmiotowego naboru wynosi 10 648 157,73 zł pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Jak składać wniosek
Wnioskodawca może złożyć wniosek wraz z załącznikami (jeśli są wymagane) wyłącznie w WOD2021 w terminie naboru. Po tym terminie WOD2021 zablokuje składanie wniosków.
Aby złożyć wniosek wnioskodawca powinien utworzyć konto i zalogować się w WOD2021 dostępnym na stronie internetowej: https://wod.cst2021.gov.pl/
Formularz wniosku jest dostępny w WOD2021 w ramach naboru: FEKP.06.07-IZ.00-113/24
Gdy wnioskodawca stwierdzi błędy związane z funkcjonowaniem WOD2021, może je zgłaszać wyłącznie na adres e-mail: amiz.fekp@kujawsko-pomorskie.pl do 10 lipca 2024 r., do godz.10:00.
IZ pozostawi bez rozpatrzenia zgłoszenia wysłane w innym terminie i w inny sposób.
Pytania i odpowiedzi
Informacji dotyczących naboru udzielają pracownicy punktów informacyjnych czynnych w godzinach:
- poniedziałki i wtorki 7:30-17.30,
- środy, czwartki i piątki 7:30-15:30.
Dowiedz się więcej
Dane organizatora
-
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego - Instytucja Zarządzająca
Plac Teatralny 2, 87-100 Toruńtel.: 56 621 83 41
e-mail: pife.torun@kujawsko-pomorskie.pl
Regulamin
pdf • 467.2 KB
Obowiązuje od 05.06.2024 Poprzednie wersje •
Poprzednie wersje
-
Obowiązuje od 30.04.2024 do 04.06.2024
pdf • 347.12 KB
Obowiązuje od 30.04.2024
pdf • 169.6 KB
Obowiązuje od 30.04.2024
pdf • 1.1 MB
Obowiązuje od 30.04.2024
zip • 1.51 MB
Obowiązuje od 30.04.2024
pdf • 764 KB
Obowiązuje od 30.04.2024
pdf • 184.02 KB
Obowiązuje od 30.04.2024
docx • 99.62 KB
Obowiązuje od 30.04.2024
Dokumenty pomocnicze
pdf • 169.66 KB
Obowiązuje od 30.04.2024
pdf • 164.91 KB
Obowiązuje od 30.04.2024
zip • 4.19 MB
Obowiązuje od 30.04.2024
zip • 695.88 KB
Obowiązuje od 30.04.2024