Pozytywne zmiany, jakie dokonują się w całej Polsce dzięki funduszom unijnym, nie zawsze są dostrzegalne na pierwszy rzut oka. Konkurs Spotów Reklamowych „Fundusze Europejskie w Kadrze” pomaga wyróżnić dobre praktyki w zakresie informowania o możliwościach oraz korzyściach płynących z wykorzystania Funduszy Europejskich. fot. Andrzej Goiński
Konkurs ponownie został przeprowadzony w ramach Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych CAMERIMAGE. Była to już jego szesnasta odsłona. Celem wydarzenia jest nie tylko nagrodzenie najlepszych spotów reklamowych, ale również wymiana doświadczeń między osobami zajmującymi się promocją funduszy unijnych.
W tym roku zgłoszono 13 filmów w kategorii do 3 minut oraz 11 filmów w kategorii do 45 sekund.
Przyznane zostały następujące nagrody:
Kategoria do 45 sekund:
– Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego,
„Drugi dom” – NAGRODA GŁÓWNA
– Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego,
„Drugi dom” – NAGRODA PUBLICZNOŚCI
– Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych,
„Utopiec” – NAGRODA SPECJALNA ZA NAJLEPSZE ZDJĘCIA
– Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych,
„Życie z Funduszami Europejskimi” – WYRÓŻNIENIE
Kategoria do 3 minut:
– Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego,
„Jesteśmy tylko my” – NAGRODA GŁÓWNA
– Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu,
„Tyle wygrać” – NAGRODA PUBLICZNOŚCI
– Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu,
„Tyle wygrać” – WYRÓŻNIENIE
– Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego,
„To mogą być sceny z twoich filmów” – NAGRODA SPECJALNA ZA NAJLEPSZE ZDJĘCIA