ogłasza nabór w ramach działania 08.19 Uczenie się dorosłych
Działanie 08.19 Uczenie się dorosłych – [nabór Nr FEKP.08.19-IZ.00-143/24]
Wyniki naboru
Informujemy, iż w odpowiedzi na zakończony 28 października 2024 r. nabór Nr FEKP.08.19-IZ.00-143/24 wpłynęły 2 wnioski o dofinansowanie. Wartość złożonych projektów wynosi 20 059 160,00 zł.
xlsx • 72.41 KB
Obowiązuje od 29.10.2024
Szczegóły naboru
Instytucja Zarządzająca programem regionalnym Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 ogłasza nabór Nr FEKP.08.19-IZ.00-143/24 w ramach:
- Działania: 08.19 Uczenie się dorosłych,
- Schematu: Uczenie się dorosłych – kompetencje podstawowe
Sposób wyboru projektów: konkurencyjny
Kto może składać wnioski?
Typy wnioskodawców, którzy są uprawnieni do ubiegania się o dofinansowanie projektów:
Wnioskodawcą / partnerem (jeśli dotyczy) jest podmiot określony w katalogu w polu „Typ beneficjenta – ogólny” Szczegółowego Opisu Priorytetów w wersji aktualnej na dzień rozpoczęcia naboru, z wyłączeniem osób fizycznych (nie dotyczy osób prowadzących działalność gospodarczą lub oświatową na podstawie przepisów odrębnych)[1] .
Dodatkowo Wnioskodawca musi posiadać:
1. co najmniej 3-letnie doświadczenie (w ciągu ostatnich 5 lat, licząc od dnia ogłoszenia naboru):
- a) w pracy z osobami o niskich umiejętnościach lub kompetencjach podstawowych oraz
- b) na obszarze województwa kujawsko-pomorskiego;
2. doświadczenie w pracy z co najmniej 1420 osobami o niskich umiejętnościach lub kompetencjach podstawowych (w ciągu ostatnich 5 lat, licząc od dnia ogłoszenia naboru).
Na co można otrzymać dofinansowanie?
Typy projektów, które mogą uzyskać dofinansowanie w postępowaniu to:
Typ 2 Realizacja wsparcia służącego podnoszeniu umiejętności lub kompetencji podstawowych, w tym cyfrowych (wdrażanie Upskilling Pathways zgodne z modelami wsparcia wypracowanymi w ramach PO WER).
Zasady realizacji wsparcia:
− Umiejętności lub kompetencje podstawowe należy rozumieć jak w Wytycznych dotyczących realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021–2027.
− Kompetencje czy kwalifikacje należy rozumieć jak w załączniku 2 do Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027.
− Kompetencje cyfrowe należy rozumieć jak w Wytycznych dotyczących realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021–2027.
Projekt powinien być również zgodny z dodatkowymi zasadami realizacji wsparcia:
− wsparcie kompetencji podstawowych w projekcie jest realizowane w formie kursów lub szkoleń;
− wsparcie kompetencji cyfrowych wymaga stosowania standardu kompetencji cyfrowych na podstawie aktualnej na dzień ogłoszenia naboru wersji Europejskich Ram Kompetencji Cyfrowych (DigComp)[2].
Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów
Kwota przeznaczona na dofinansowanie projektów to 9 575 552,94 zł (8 567 600,00 zł – środki EFS+, 1 007 952,94 zł – środki budżetu państwa)
[1] Tj. Administracja publiczna, Instytucje nauki i edukacji, Instytucje ochrony zdrowia, Instytucje wspierające biznes, Organizacje społeczne i związki wyznaniowe, Partnerstwa, Partnerzy społeczni, Przedsiębiorstwa, Przedsiębiorstwa realizujące cele publiczne, Rolnicy, Rybacy, Służby publiczne.
[2] 2 https://joint-research-centre.ec.europa.eu/digcomp_en . W przypadku, gdy na dzień ogłoszenia naboru aktualna wersja ramy nie jest przetłumaczona na język polski, zastosowanie w naborze ma najaktualniejsza przetłumaczona wersja ramy (http://www.digcomp.pl/).
Jak składać wniosek
Wnioskodawca może złożyć wniosek wraz z załącznikami (jeśli są wymagane) wyłącznie w SOWA EFS w terminie naboru. Po tym terminie SOWA EFS zablokuje składanie wniosków. Aby złożyć wniosek wnioskodawca powinien utworzyć konto i zalogować się w SOWA EFS dostępnym na stronie internetowej: https://sowa2021.efs.gov.pl
Formularz wniosku jest dostępny w SOWA EFS w ramach naboru: FEKP.08.19-IZ.00-143/24.
Gdy wnioskodawca stwierdzi błędy związane z funkcjonowaniem SOWA EFS, może je zgłaszać wyłącznie na adres e-mail: amiz.fekp@kujawsko-pomorskie.pl do 28 października 2024 r., do godz. 10:00. Zgłaszany problem należy odpowiednio udokumentować (np. jako zrzut ekranu wraz z opisem błędnego działania). Zgłoszenia wysłane w innym terminie i w inny sposób IZ pozostawi bez rozpatrzenia.
Pytania i odpowiedzi
Pytania o warunki postępowania można kierować:
1) na adres e-mail: pife.torun@kujawsko-pomorskie.pl oraz h.zielinska@kujawsko-pomorskie.pl
2) pod numerem tel.: 56 621 82 68 oraz 56 652 18 32.
Dowiedz się więcej
Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich
Dane organizatora
-
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego - Instytucja Zarządzająca
Plac Teatralny 2, 87-100 Toruńtel.: 56 621 82 68
e-mail: pife.torun@kujawsko-pomorskie.pl
Regulamin
pdf • 539.66 KB
Obowiązuje od 18.09.2024
pdf • 465.33 KB
Obowiązuje od 18.09.2024
pdf • 256.36 KB
Obowiązuje od 18.09.2024
pdf • 426.54 KB
Obowiązuje od 18.09.2024
pdf • 925.62 KB
Obowiązuje od 18.09.2024
pdf • 142.08 KB
Obowiązuje od 18.09.2024
pdf • 428.04 KB
Obowiązuje od 18.09.2024
docx • 99.82 KB
Obowiązuje od 18.09.2024
pdf • 237.58 KB
Obowiązuje od 18.09.2024
pdf • 239.9 KB
Obowiązuje od 18.09.2024
pdf • 198.23 KB
Obowiązuje od 18.09.2024
Dokumenty pomocnicze
pdf • 61.49 KB
Obowiązuje od 18.09.2024
pdf • 12.36 MB
Obowiązuje od 18.09.2024
docx • 98.56 KB
Obowiązuje od 18.09.2024
pdf • 324.17 KB
Obowiązuje od 18.09.2024
pdf • 2.32 MB
Obowiązuje od 18.09.2024