ogłasza nabór w ramach działania 08.06 Wsparcie w obszarze adaptacyjności
Działanie 08.06 Wsparcie w obszarze adaptacyjności / Schemat: Wsparcie outplacementowe [nabór FEKP.08.06-IP.01-003/24]
Szczegóły naboru
Instytucja Pośrednicząca dla Programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 ogłasza nabór nr FEKP.08.06-IP.01-003/24 w ramach:
– Działania: 08.06 Wsparcie w obszarze adaptacyjności
– Schematu: Wsparcie outplacementowe
Sposób wyboru projektów: konkurencyjny
Kto może składać wnioski?
Typy wnioskodawców, którzy są uprawnieni do ubiegania się o dofinansowanie projektów:
Administracja publiczna, Instytucje nauki i edukacji, Instytucje ochrony zdrowia, Instytucje wspierające biznes, Organizacje społeczne i związki wyznaniowe, Partnerstwa, Partnerzy społeczni, Przedsiębiorstwa, Przedsiębiorstwa realizujące cele publiczne, Służby publiczne, Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą lub oświatową na podstawie przepisów odrębnych.
Na co można otrzymać wsparcie?
Typy projektów, które mogą uzyskać dofinansowanie w postępowaniu:
Outplacement dla pracowników zagrożonych zwolnieniem, przewidzianych do zwolnienia lub zwolnionych z przyczyn niedotyczących pracownika oraz osób odchodzących z rolnictwa. Działania ukierunkowane będą na przezwyciężanie negatywnych skutków wynikających z sytuacji gospodarczej i umożliwiające złagodzenie procesów restrukturyzacyjnych, obejmujący w szczególności:
a) kompleksowe programy outplacementowe obejmujące m.in. szkolenia, poradnictwo zawodowe, pośrednictwo pracy, staże przygotowujące do podjęcia pracy w nowym zawodzie, studia podyplomowe, poradnictwo psychologiczne, subsydiowane zatrudnienie, dodatek relokacyjny,
b) wsparcie finansowe dla osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą, doradztwo.
Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów:
Kwota środków przeznaczonych na dofinansowanie projektów w ramach przedmiotowego konkursu wynosi: 7 268 338,24 zł (w tym 6 503 250,00 zł ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus oraz 765 088,24 zł z budżetu państwa).
Jak składać wniosek
Wnioskodawca może złożyć wniosek wraz z załącznikami (jeśli są wymagane) wyłącznie w SOWA EFS w terminie naboru. Po tym terminie SOWA EFS zablokuje składanie wniosków. Aby złożyć wniosek wnioskodawca powinien utworzyć konto i zalogować się w SOWA EFS dostępnym na stronie internetowej: https://sowa2021.efs.gov.pl
Formularz wniosku jest dostępny w SOWA EFS w ramach naboru: FEKP.08.06-IP.01-003/24.
Gdy wnioskodawca stwierdzi błędy związane z funkcjonowaniem SOWA EFS, może je zgłaszać wyłącznie na adres e-mail: iwona.osetek@wup.torun.pl oraz wojciech.cegielka@wup.torun.pl do 20 grudnia 2024 r., do godz. 10:00 lub bezpośrednio do wsparcia technicznego SOWA EFS. Zgłaszany problem należy odpowiednio udokumentować (np. jako zrzut ekranu wraz z opisem błędnego działania). Zgłoszenia wysłane w innym terminie i w inny sposób IP pozostawi bez rozpatrzenia.
Pytania i odpowiedzi
Pytania o warunki postępowania można kierować na adres e-mail: iwona.osetek@wup.torun.pl, wojciech.cegielka@wup.torun.pl, pod nr tel. 56 45 03 426, 56 66 93 966 oraz do pracowników punktów informacyjnych w godzinach pracy Urzędu, tj. od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30.
Dane organizatora
-
Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń
tel.: 56 66 93 939
e-mail: wup@wup.torun.pl