ogłasza nabór w ramach działania 05.15 Tereny inwestycyjne OPPT
Działanie 5.15 Tereny inwestycyjne OPPT [nabór nr FEKP.05.15-IZ.00-131/24]
Szczegóły naboru
Instytucja Zarządzająca Programem Regionalnym Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 ogłasza
nabór nr FEKP.05.15-IZ.00-131/24 w ramach:
- Działania: 5.15 Tereny inwestycyjne OPPT
Sposób wyboru projektów: konkurencyjny
Nabór prowadzony w trybie ciągłym
Kto może składać wnioski?
Wniosek o dofinansowanie projektu powinien zostać złożony przez uprawnionego Wnioskodawcę oraz partnerów należących do jednej z poniższych grup:
– jednostek samorządu terytorialnego,
– jednostek organizacyjnych działających w imieniu jednostek samorządu terytorialnego.
Na co można otrzymać dofinansowanie?
W naborze wsparcie uzyskają projekty dotyczące przynajmniej jednego z następujących przedsięwzięć:
– kompleksowego przygotowania i uzbrojenia terenu przeznaczonego w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod działalność gospodarczą (terenu inwestycyjnego).
– uporządkowania i przygotowania terenów w celu nadania im nowych funkcji gospodarczych, np.: obszary powojskowe, poprzemysłowe, pokolejowe oraz popegeerowskie.
W ramach wskazanych przedsięwzięć kwalifikowalne będą wydatki dot. dokumentacji koncepcyjnej, projektowej, przetargowej, planistycznej dla terenów inwestycyjnych.
Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów
Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów w ramach przedmiotowego naboru wynosi 12 035 741,83 zł pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Jak składać wniosek
Wnioskodawca może złożyć wniosek wraz z załącznikami (jeśli są wymagane) wyłącznie w WOD2021 w terminie naboru. Po tym terminie WOD2021 zablokuje składanie wniosków.
Aby złożyć wniosek wnioskodawca powinien utworzyć konto i zalogować się w WOD2021 dostępnym na stronie internetowej: https://wod.cst2021.gov.pl/
Formularz wniosku jest dostępny w WOD2021 w ramach naboru: FEKP.05.15-IZ.00-131/24
Gdy wnioskodawca stwierdzi błędy związane z funkcjonowaniem WOD2021, może je zgłaszać wyłącznie na adres e-mail: amiz.fekp@kujawsko-pomorskie.pl do 30 kwietnia 2025 r., do godz.10:00.
IZ pozostawi bez rozpatrzenia zgłoszenia wysłane w innym terminie i w inny sposób.
Pytania i odpowiedzi
Pytania o warunki postępowania można kierować na adres e-mail: m.manelska@kujawsko-pomorskie.pl oraz pod numerem tel.:
56 62 15 823.
Dowiedz się więcej
Dane organizatora
-
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego - Instytucja Zarządzająca
Plac Teatralny 2, 87-100 Toruńtel.: 56 621 83 41
e-mail: pife.torun@kujawsko-pomorskie.pl
Komunikaty
- Komunikat z dnia 30 sierpnia 2024 r. dotyczący zmiany treści Regulaminu wyboru projektów EFRR naboru nr FEKP.05.15-IZ.00-131/24
- Komunikat z dnia 02.09.2024 r. dotyczący zmiany wzoru Formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- Komunikat z dnia 18.12.2024 r. dotyczący wydłużenia terminu naboru nr FEKP.05.15-IZ.00-131/24
Regulamin
pdf • 511.15 KB
Obowiązuje od 18.12.2024 Poprzednie wersje •
Poprzednie wersje
-
Obowiązuje od 30.08.2024 do 17.12.2024
-
Obowiązuje od 12.07.2024 do 29.08.2024
pdf • 332.93 KB
Obowiązuje od 12.07.2024
pdf • 202.75 KB
Obowiązuje od 12.07.2024
pdf • 1.1 MB
Obowiązuje od 12.07.2024
zip • 3.02 MB
Obowiązuje od 02.09.2024 Poprzednie wersje •
Poprzednie wersje
-
Obowiązuje od 12.07.2024 do 01.09.2024
pdf • 764 KB
Obowiązuje od 12.07.2024
pdf • 184.02 KB
Obowiązuje od 12.07.2024
docx • 99.62 KB
Obowiązuje od 12.07.2024
Dokumenty pomocnicze
pdf • 118.16 KB
Obowiązuje od 12.07.2024
pdf • 164.91 KB
Obowiązuje od 12.07.2024
zip • 4.19 MB
Obowiązuje od 12.07.2024
pdf • 2.25 MB
Obowiązuje od 12.07.2024
pdf • 6.25 MB
Obowiązuje od 12.07.2024