Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego - Instytucja Zarządzająca
ogłasza nabór w ramach działania 05.15 Tereny inwestycyjne OPPT

Szczegóły naboru

Instytucja Zarządzająca Programem  Regionalnym Fundusze Europejskie dla Kujaw i  Pomorza 2021-2027 ogłasza
nabór nr  FEKP.05.15-IZ.00-131/24 w ramach:

  • Działania: 5.15 Tereny inwestycyjne OPPT

Sposób wyboru projektów: konkurencyjny

Nabór prowadzony w trybie ciągłym

 

Kto może składać wnioski? 

Wniosek o dofinansowanie projektu powinien  zostać złożony przez uprawnionego  Wnioskodawcę oraz partnerów należących do  jednej z poniższych grup:

– jednostek samorządu terytorialnego,

– jednostek organizacyjnych działających w imieniu jednostek samorządu terytorialnego.

 

Na co można otrzymać dofinansowanie? 

W naborze wsparcie uzyskają projekty dotyczące przynajmniej jednego z następujących przedsięwzięć:

– kompleksowego przygotowania i uzbrojenia terenu przeznaczonego w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod działalność gospodarczą (terenu inwestycyjnego).

– uporządkowania i przygotowania terenów w celu nadania im nowych funkcji gospodarczych, np.: obszary powojskowe, poprzemysłowe,  pokolejowe oraz popegeerowskie.

W ramach wskazanych przedsięwzięć kwalifikowalne będą wydatki dot. dokumentacji koncepcyjnej, projektowej, przetargowej,  planistycznej dla terenów inwestycyjnych.

 

Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów

Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów w ramach przedmiotowego naboru wynosi 12 035 741,83 zł pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Jak składać wniosek

Wnioskodawca może złożyć wniosek wraz z  załącznikami (jeśli są wymagane) wyłącznie w  WOD2021 w terminie naboru. Po tym terminie  WOD2021 zablokuje składanie wniosków.

Aby złożyć wniosek wnioskodawca powinien  utworzyć konto i zalogować się w WOD2021  dostępnym na stronie internetowej:  https://wod.cst2021.gov.pl/ 

Formularz wniosku jest dostępny w WOD2021 w  ramach naboru: FEKP.05.15-IZ.00-131/24

Gdy wnioskodawca stwierdzi błędy związane z  funkcjonowaniem WOD2021, może je zgłaszać  wyłącznie na adres e-mail:  amiz.fekp@kujawsko-pomorskie.pl do 30 kwietnia 2025 r., do godz.10:00.

IZ pozostawi bez rozpatrzenia zgłoszenia  wysłane w innym terminie i w inny sposób.

Pytania i odpowiedzi

Pytania o warunki postępowania można kierować na  adres e-mail: m.manelska@kujawsko-pomorskie.pl oraz  pod numerem tel.:

56 62 15 823.

 

Dowiedz się więcej

Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich. 

Dane organizatora

Regulamin

pdf 511.15 KB

Obowiązuje od 18.12.2024 Poprzednie wersje

Poprzednie wersje

zip 3.02 MB

Obowiązuje od 02.09.2024 Poprzednie wersje

Poprzednie wersje

W trakcie

Finanse

BUDŻET
12 035 741,83 zł
POZIOM DOFINANSOWANIA
do 85 %
Sposób wyboru projektów
konkurencyjny

Termin naboru

Start naboru

12.07.2024

Koniec naboru

30.04.2025

Wyniki

wrzesień 2025