ogłasza nabór w ramach działania 05.09 Tereny inwestycyjne BydOF-IP
Działanie 05.09 Tereny Inwestycyjne BydOF – IP – [nabór nr FEKP.05.09-IP.02-016/24]
Szczegóły naboru
Informacje o naborze
Miasto Bydgoszcz Instytucja Pośrednicząca Programem Regionalnym Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 ogłasza nabór Nr FEKP.05.09-IP.02-016/24 w ramach:
- Działania: 05.09 Tereny Inwestycyjne BydOF – IP
Terminy
Termin, od którego można składać wnioski – 12 lipca 2024 r.
Termin, do którego można składać wnioski – 10 stycznia 2025 r.
Termin rozstrzygnięcia naboru – kwiecień 2025 r.
Kto może składać wnioski?
Typy wnioskodawców, którzy są uprawnieni do ubiegania się o dofinansowanie projektów:
- Jednostki Samorządu Terytorialnego;
- Jednostki organizacyjne działające w imieniu jednostek samorządu terytorialnego.
Na co można otrzymać dofinansowanie?
Typy projektów, które mogą uzyskać dofinansowanie w postępowaniu to[1]:
- Projekty inwestycyjne dotyczące kompleksowego przygotowania i uzbrojenia terenu przeznaczonego w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod działalność gospodarczą (terenu inwestycyjnego);
- Projekty związane z uporządkowaniem i przygotowaniem terenów w celu nadania im nowych funkcji gospodarczych, np.: obszary powojskowe, poprzemysłowe, pokolejowe oraz popegeerowskie.
Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów
Środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego przeznaczone na dofinansowanie projektów to 3.813.472,00zł.
Komunikaty
Pytania i odpowiedzi
Informacji dotyczących naboru udzielają pracownicy IP ZIT czynnych w godzinach:
• poniedziałki, środy i czwartki 7:30-15:30,
• wtorki 7:30 -17:30.
- piątki 7:30 -13:30.
Dowiedz się więcej
Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich.
[1] Wskaż typy projektów zgodnie z SZOP i kryteriami wyboru projektów.
Jak składać wniosek
Sposób składania wniosków o dofinansowanie
Wnioskodawca może złożyć wniosek wraz z załącznikami (jeśli są wymagane) wyłącznie w WOD2021 w terminie naboru. Po tym terminie WOD2021 zablokuje składanie wniosków. Aby złożyć wniosek wnioskodawca powinien utworzyć konto i zalogować się w WOD2021 dostępnym na stronie internetowej: https://wod.cst2021.gov.pl/
Formularz wniosku jest dostępny w WOD2021 w ramach naboru: FEKP.05.09-IP.02-016/24
Gdy wnioskodawca stwierdzi błędy związane z funkcjonowaniem WOD2021, może je zgłaszać wyłącznie na adres e-mail: ami.fekp@um.bydgoszcz.pl do 10 stycznia 2025 r., do godz. 10:00.
IP ZIT BydOF pozostawi bez rozpatrzenia zgłoszenia wysłane w innym terminie i w inny sposób.
Dane organizatora
-
Miasto Bydgoszcz - Instytucja Pośrednicząca
Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcztel.: 525859446
e-mail: ami.fekp@um.bydgoszcz.pl
Regulamin
pdf • 952.24 KB
Obowiązuje od 05.11.2024 Poprzednie wersje •
Poprzednie wersje
-
Obowiązuje od 12.07.2024 do 04.11.2024
pdf • 826.06 KB
Obowiązuje od 12.07.2024
pdf • 406.54 KB
Obowiązuje od 12.07.2024
pdf • 1.63 MB
Obowiązuje od 12.07.2024
zip • 2.62 MB
Obowiązuje od 12.07.2024
pdf • 1.01 MB
Obowiązuje od 12.07.2024
pdf • 393.68 KB
Obowiązuje od 12.07.2024
docx • 102.85 KB
Obowiązuje od 12.07.2024
Dokumenty pomocnicze
pdf • 112.13 KB
Obowiązuje od 12.07.2024
zip • 4.19 MB
Obowiązuje od 12.07.2024
zip • 695.47 KB
Obowiązuje od 12.07.2024