ogłasza nabór w ramach działania 06.03 Inwestycje w zakresie dostępności szkół i placówek, w tym edukacyjna baza sportowa BydOF-IP
Działanie 6.3 Inwestycje w zakresie dostępności szkół i placówek, w tym edukacyjna baza sportowa BydOF-IP – [nabór nr FEKP.06.03-IP.02-018/24]
Szczegóły naboru
Informacje o naborze
Miasto Bydgoszcz Instytucja Pośrednicząca Programem Regionalnym Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 ogłasza nabór Nr FEKP.06.03-IP.02-001/24 w ramach:
- Działania: 6.3 Inwestycje w zakresie dostępności szkół i placówek, w tym edukacyjna baza sportowa BydOF-IP.
Terminy
Termin, od którego można składać wnioski – 16 września 2024 r.
Termin, do którego można składać wnioski – 16 grudnia 2024 r.
Termin rozstrzygnięcia naboru – maj 2025 r.
Kto może składać wnioski?
Typy wnioskodawców, którzy są uprawnieni do ubiegania się o dofinansowanie projektów:
- jednostki samorządu terytorialnego;
- organizacje pozarządowe;
- osoby fizyczne;
- osoby prawne
będące organami prowadzącymi szkoły lub placówki systemu oświaty.
Na co można otrzymać dofinansowanie?
Typy projektów, które mogą uzyskać dofinansowanie w postępowaniu to:
- działania z zakresu poprawy dostępności szkół/placówek dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi celem rozwoju edukacji włączającej (także z uwzględnieniem obszarów wiejskich oraz potrzeb uchodźców z Ukrainy), elementem projektu mogą być inwestycje w przyszkolną bazę sportową
Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów
Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów
Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów wynosi 3 019 153,64 zł, w tym: 2 701 348,00 zł z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz 317 805,64 zł z Budżetu Państwa.
Pytania i odpowiedzi
Informacji dotyczących naboru udzielają pracownicy punktów informacyjnych czynnych w godzinach:
• poniedziałki i wtorki 7:30-17.30,
• środy, czwartki i piątki 7:30-15:30.
Dowiedz się więcej
Jak składać wniosek
Sposób składania wniosków o dofinansowanie
Wnioskodawca może złożyć wniosek wraz z załącznikami (jeśli są wymagane) wyłącznie w WOD2021 w terminie naboru. Po tym terminie WOD2021 zablokuje składanie wniosków. Aby złożyć wniosek wnioskodawca powinien utworzyć konto i zalogować się w WOD2021 dostępnym na stronie internetowej: https://wod.cst2021.gov.pl/
Formularz wniosku jest dostępny w WOD2021 w ramach naboru: FEKP.06.03-IP.02-018/24
Gdy wnioskodawca stwierdzi błędy związane z funkcjonowaniem WOD2021, może je zgłaszać wyłącznie na adres e-mail: ami.fekp@um.bydgoszcz.pl do 16 grudnia 2024 r., do godz. 10:00.
IP ZIT BydOF pozostawi bez rozpatrzenia zgłoszenia wysłane w innym terminie i w inny sposób.
Dane organizatora
-
Miasto Bydgoszcz - Instytucja Pośrednicząca
Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcztel.: 525859446
e-mail: ami.fekp@um.bydgoszcz.pl
Regulamin
pdf • 995.73 KB
Obowiązuje od 16.09.2024
pdf • 763.19 KB
Obowiązuje od 16.09.2024
pdf • 413.82 KB
Obowiązuje od 16.09.2024
zip • 2.12 MB
Obowiązuje od 16.09.2024
docx • 102.85 KB
Obowiązuje od 16.09.2024
Dokumenty pomocnicze
pdf • 175.26 KB
Obowiązuje od 16.09.2024
zip • 4.19 MB
Obowiązuje od 16.09.2024
zip • 695.47 KB
Obowiązuje od 16.09.2024
pdf • 1.53 MB
Obowiązuje od 16.09.2024