ogłasza nabór w ramach działania 02.08 Wsparcie służb ratowniczych
Działanie 2.8 Wsparcie służb ratowniczych [nabór nr FEKP.02.08-IZ.00-150/24]
Szczegóły naboru
Instytucja Zarządzająca Programem Regionalnym Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 ogłasza nabór
nr FEKP.02.08-IZ.00-150/24 w ramach:
Działania: 2.8 Wsparcie służb ratowniczych
Schemat: Infrastruktura lokalowa OSP
Sposób wyboru projektów: konkurencyjny
Kto może składać wnioski?
Wniosek o dofinansowanie projektu powinien zostać złożony przez uprawnionego Wnioskodawcę oraz partnerów należących do jednej z poniższych grup:
- jednostka samorządu terytorialnego,
- Oddział Gminny Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej,
- jednostka OSP.
Na co można otrzymać dofinansowanie?
W naborze wsparcie uzyskają projekty dotyczące budowy lub modernizacji infrastruktury lokalowej OSP [1].
[1] Przez budowę zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.
Przez modernizację należy rozumieć remont, przebudowę lub rozbudowę, zgodnie z definicjami wynikającymi z ww. ustawy Prawo budowlane.
Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów
Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów w ramach przedmiotowego naboru wynosi 37 609 440,00 zł pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Jak składać wniosek
Wnioskodawca może złożyć wniosek wraz z załącznikami (jeśli są wymagane) wyłącznie w WOD2021 w terminie naboru.
Po tym terminie WOD2021 zablokuje składanie wniosków.
Aby złożyć wniosek wnioskodawca powinien utworzyć konto i zalogować się w WOD2021 dostępnym na stronie internetowej: https://wod.cst2021.gov.pl/
Formularz wniosku jest dostępny w WOD2021 w ramach naboru: FEKP.02.08-IZ.00-150/24
Gdy wnioskodawca stwierdzi błędy związane z funkcjonowaniem WOD2021, może je zgłaszać wyłącznie na adres e-mail: amiz.fekp@kujawsko-pomorskie.pl do 31 stycznia 2025 r., do godz. 10:00.
IZ pozostawi bez rozpatrzenia zgłoszenia wysłane w innym terminie i w inny sposób.
Pytania i odpowiedzi
Pytania o warunki postępowania można kierować na adres e-mail:
1. pife.torun@kujawsko-pomorskie.pl; m.manelska@kujawsko-pomorskie.pl
2. oraz pod numerem tel.: 56 62 18 341, 56 62 15 823
Dowiedz się więcej
Dane organizatora
-
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego - Instytucja Zarządzająca
Plac Teatralny 2, 87-100 Toruńtel.: 56 621 83 41
e-mail: pife.torun@kujawsko-pomorskie.pl
Regulamin
pdf • 479.21 KB
Obowiązuje od 11.12.2024 Poprzednie wersje •
Poprzednie wersje
-
Obowiązuje od 04.11.2024 do 10.12.2024
zip • 265.23 KB
Obowiązuje od 04.11.2024
pdf • 161.78 KB
Obowiązuje od 04.11.2024
pdf • 1.11 MB
Obowiązuje od 04.11.2024
zip • 2.31 MB
Obowiązuje od 04.11.2024
pdf • 427.13 KB
Obowiązuje od 04.11.2024
pdf • 174.02 KB
Obowiązuje od 04.11.2024
docx • 99.62 KB
Obowiązuje od 04.11.2024
Dokumenty pomocnicze
pdf • 173.8 KB
Obowiązuje od 04.11.2024
pdf • 164.91 KB
Obowiązuje od 04.11.2024
zip • 4.21 MB
Obowiązuje od 04.11.2024
zip • 695.84 KB
Obowiązuje od 04.11.2024
pdf • 3.78 MB
Obowiązuje od 04.11.2024