
ogłasza nabór w ramach działania 05.12 Wsparcie instytucji kultury OPPT
Działanie 5.12. Wsparcie instytucji kultury OPPT [nabór nr FEKP.05.12-IZ.00-202/25]
Szczegóły naboru
Instytucja Zarządzająca Programem Regionalnym Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 ogłasza nabór nr
FEKP.05.12-IZ.00-202/25 w ramach:
Działania: 5.12. Wsparcie instytucji kultury OPPT
Sposób wyboru projektów: konkurencyjny
Kto może składać wnioski?
Wniosek o dofinansowanie projektu powinien zostać złożony przez uprawnionego wnioskodawcę oraz partnerów, należących do jednej z poniższych grup:
- jednostki samorządu terytorialnego,
- administracja rządowa,
- organizacje pozarządowe,
- wspólnoty spółdzielnie i TBS,
- MŚP,
- instytucje kultury,
- niepubliczne instytucje kultury,
- kościoły i związki wyznaniowe,
- jednostki organizacyjne działające w imieniu jednostek samorządu terytorialnego,
- podmioty świadczące usługi publiczne w ramach realizacji obowiązków własnych jednostek samorządu terytorialnego,
- podmioty ekonomii społecznej.
Na co można otrzymać dofinansowanie?
W naborze wsparcie uzyskają projekty dotyczące przynajmniej jednego z następujących przedsięwzięć:
- rozbudowa, przebudowa, remont istniejącej instytucji kultury,
- budowa nowego obiektu lub adaptacja istniejącego z przeznaczeniem do pełnienia funkcji instytucji kultury,
- wyposażenie oraz wsparcie rozwoju i funkcjonowania (bez możliwości dofinansowania bieżącego funkcjonowania) instytucji kultury,
- tworzenie nowych oraz wspieranie rozwoju istniejących bibliotek lokalnych z przeznaczeniem na mediateki pełniące funkcję centrów życia społecznego.
Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów
Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów w ramach przedmiotowego naboru wynosi 46 265 057,00 zł, w tym 41 395 051,00 zł ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz 4 870 006,00 zł z budżetu państwa.
Jak składać wniosek
Wnioskodawca może złożyć wniosek wraz z załącznikami (jeśli są wymagane) wyłącznie w WOD2021 w terminie naboru. Po tym terminie WOD2021 zablokuje składanie wniosków.
Aby złożyć wniosek wnioskodawca powinien utworzyć konto i zalogować się w WOD2021 dostępnym na stronie internetowej: https://wod.cst2021.gov.pl/
Formularz wniosku jest dostępny w WOD2021 w ramach naboru: FEKP.05.12-IZ.00-202/25
Gdy wnioskodawca stwierdzi błędy związane z funkcjonowaniem WOD2021, może je zgłaszać wyłącznie na adres e-mail: amiz.fekp@kujawsko-pomorskie.pl do 8 lipca 2025 r., do godz.10:00.
IZ pozostawi bez rozpatrzenia zgłoszenia wysłane w innym terminie i w inny sposób.
Pytania i odpowiedzi
Pytania o warunki postępowania można kierować na adres e-mail: pife.torun@kujawsko-pomorskie.pl, m.manelska@kujawsko-pomorskie.pl oraz pod numerem tel.: 56 62 18 341, 56 62 15 823.
Dowiedz się więcej
Dane organizatora
-
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego - Instytucja Zarządzająca
Plac Teatralny 2, 87-100 Toruńtel.: 56 621 83 41
e-mail: pife.torun@kujawsko-pomorskie.pl
Regulamin
pdf • 710.64 KB
Obowiązuje od 09.04.2025
pdf • 484.82 KB
Obowiązuje od 09.04.2025
pdf • 206.09 KB
Obowiązuje od 09.04.2025
pdf • 1.44 MB
Obowiązuje od 09.04.2025
zip • 2.85 MB
Obowiązuje od 09.04.2025
pdf • 1.13 MB
Obowiązuje od 09.04.2025
pdf • 251.02 KB
Obowiązuje od 09.04.2025
docx • 99.62 KB
Obowiązuje od 09.04.2025
Dokumenty pomocnicze
pdf • 184.86 KB
Obowiązuje od 09.04.2025
pdf • 164.91 KB
Obowiązuje od 09.04.2025
x-7z-compressed • 3.84 MB
Obowiązuje od 09.04.2025
pdf • 11.26 MB
Obowiązuje od 09.04.2025
zip • 695.04 KB
Obowiązuje od 09.04.2025
pdf • 838.8 KB
Obowiązuje od 09.04.2025
pdf • 722.58 KB
Obowiązuje od 09.04.2025
pdf • 5.43 MB
Obowiązuje od 09.04.2025