
ogłasza nabór w ramach działania 05.16 Wsparcie administracyjne gmin OPPT
Działanie 5.16 Wsparcie administracyjne gmin OPPT [nabór nr FEKP.05.16-IZ.00-167/25]
Wyniki naboru
Wyniki naboru
Informujemy, iż w odpowiedzi na ogłoszony nabór Nr FEKP.05.16-IZ.00-167/25 w ramach którego nabór wniosków o dofinansowanie rozpoczął się w dniu 07.01.2025 r. i trwał do 17.02.2025 r., wpłynęły 2 wnioski o dofinansowanie projektu.
Łączna wartość wnioskowanej kwoty dofinansowania wynosi 150 012,88 zł.
pdf • 124.35 KB
Obowiązuje od 18.02.2025
Szczegóły naboru
Instytucja Zarządzająca Programem Regionalnym Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 ogłasza nabór nr FEKP.05.16-IZ.00-167/25 w ramach:
Działania: 5.16 Wsparcie administracyjne gmin OPPT
Sposób wyboru projektów: konkurencyjny
Kto może składać wnioski?
Wniosek o dofinansowanie projektu powinien zostać złożony przez uprawnionego Wnioskodawcę oraz partnerów znajdujących się w poniższym katalogu:
- OPPT Nakła nad Notecią (porozumienie) – lider: gmina Sadki
- OPPT Rypina (porozumienie) – lider: gmina miasta Rypin.
Na co można otrzymać dofinansowanie?
W naborze wsparcie uzyskają projekty dotyczące przynajmniej jednego z następujących przedsięwzięć:
1) wynagrodzeń pracowników/dodatków specjalnych osób odpowiedzialnych za realizację polityki terytorialnej na danym obszarze;
2) zakupu wyposażenia biurowego, sprzętu komputerowego oraz materiałów biurowych i eksploatacyjnych*;
3) kosztów związanych z organizacją spotkań w ramach partnerstwa i rozwijaniem współpracy.
* Wartość kosztów zakupu wyposażenia biurowego, sprzętu komputerowego oraz materiałów biurowych i eksploatacyjnych nie może przekroczyć 10% wartości wydatków kwalifikowalnych w projekcie.
Wnioskodawca może wybrać więcej niż jeden typ projektu.
Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów
Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów w ramach przedmiotowego konkursu wynosi 150 012,87 zł pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Jak składać wniosek
Wnioskodawca może złożyć wniosek wraz z załącznikami (jeśli są wymagane) wyłącznie w WOD2021 w terminie naboru. Po tym terminie WOD2021 zablokuje składanie wniosków.
Aby złożyć wniosek wnioskodawca powinien utworzyć konto i zalogować się w WOD2021 dostępnym na stronie internetowej: https://wod.cst2021.gov.pl/
Formularz wniosku jest dostępny w WOD2021 w ramach naboru: FEKP.05.16-IZ.00-167/25
Gdy wnioskodawca stwierdzi błędy związane z funkcjonowaniem WOD2021, może je zgłaszać wyłącznie na adres e-mail: amiz.fekp@kujawsko-pomorskie.pl do 17 lutego 2025 r., do godz. 10:00.
IZ pozostawi bez rozpatrzenia zgłoszenia wysłane w innym terminie i w inny sposób.
Pytania i odpowiedzi
Pytania o warunki postępowania można kierować na adres e-mail: pife.torun@kujawsko-pomorskie.pl, m.manelska@kujawsko-pomorskie.pl oraz pod numerem tel.: 56 62 18 341, 56 62 15 823.
Dowiedz się więcej
Dane organizatora
-
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego - Instytucja Zarządzająca
Plac Teatralny 2, 87-100 Toruńtel.: 56 621 83 41
e-mail: pife.torun@kujawsko-pomorskie.pl
Regulamin
pdf • 422.42 KB
Obowiązuje od 07.01.2025
zip • 123.22 KB
Obowiązuje od 07.01.2025
pdf • 159.8 KB
Obowiązuje od 07.01.2025
pdf • 1.11 MB
Obowiązuje od 07.01.2025
zip • 1.13 MB
Obowiązuje od 07.01.2025
pdf • 360.99 KB
Obowiązuje od 07.01.2025
pdf • 159.46 KB
Obowiązuje od 07.01.2025
docx • 99.62 KB
Obowiązuje od 07.01.2025
Dokumenty pomocnicze
pdf • 177.78 KB
Obowiązuje od 07.01.2025
pdf • 164.91 KB
Obowiązuje od 07.01.2025
x-7z-compressed • 3.84 MB
Obowiązuje od 07.01.2025
pdf • 3.78 MB
Obowiązuje od 07.01.2025