
ogłasza nabór w ramach działania 03.01 Rozwój i usprawnienie mobilności miejskiej i podmiejskiej BydOF-IP
Działanie 3.1 Rozwój i usprawnienie mobilności miejskiej i podmiejskiej BydOF-IP [nabór nr FEKP.03.01-IP.02-027/25]
Szczegóły naboru
Informacje o naborze
Miasto Bydgoszcz Instytucja Pośrednicząca Programem Regionalnym Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 ogłasza nabór nr FEKP.03.01-IP.02-027/25 w ramach:
- Działania: 3.1 Rozwój i usprawnienie mobilności miejskiej i podmiejskiej BydOF-IP
- Schemat: Infrastruktura przeznaczona dla rowerów (BydOF-IP)
Sposób wyboru projektów: konkurencyjny
Terminy
Termin, od którego można składać wnioski – 28 marca 2025 r.
Termin, do którego można składać wnioski – 26 czerwca 2025 r.
Termin rozstrzygnięcia naboru – listopad 2025 r.
Kto może składać wnioski?
Typy wnioskodawców, którzy są uprawnieni do ubiegania się o dofinansowanie projektów:
Jednostki Samorządu Terytorialnego,
Na co można otrzymać dofinansowanie?
Nabór skierowany jest wyłącznie do projektów zamieszczonych na liście podstawowej projektów strategii ZIT BydOF.
Zakres wsparcia to:
– rozwój transportu rowerowego (m.in. systemy rowerów publicznych, obiekty „bike&ride”, budowa i przebudowa dróg rowerowych)
– działania informacyjno-promocyjne (wyłącznie jako część powyższych projektów)
Ogólna pula środków przeznaczona na dofinansowanie projektów
Kwota środków przeznaczona na dofinansowanie projektów w ramach przedmiotowego naboru wynosi 40 167 278,19 zł ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Pytania i odpowiedzi
Informacji dotyczących naboru udzielają pracownicy IP ZIT w godzinach:
- poniedziałki, środy i czwartki 7:30 – 15:30,
- wtorki 7:30 – 17:30,
- piątki 7:30 – 13:30.
Dowiedz się więcej
Jak składać wniosek
Sposób składania wniosków o dofinansowanie
Wnioskodawca może złożyć wniosek wraz z załącznikami (jeśli są wymagane) wyłącznie w WOD2021 w terminie naboru. Po tym terminie WOD2021 zablokuje składanie wniosków.
Aby złożyć wniosek wnioskodawca powinien utworzyć konto i zalogować się w WOD2021 dostępnym na stronie internetowej: https://wod.cst2021.gov.pl/
Formularz wniosku jest dostępny w WOD2021 w ramach naboru: FEKP.03.01-IP.02-027/25.
Gdy wnioskodawca stwierdzi błędy związane z funkcjonowaniem WOD2021, może je zgłaszać wyłącznie na adres e-mail: ami.fekp@um.bydgoszcz.pl do 26.06.2024 r., do godz.10:00.
IP pozostawi bez rozpatrzenia zgłoszenia wysłane w innym terminie i w inny sposób.
Dane organizatora
-
Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
tel.: 525859446
e-mail: ami.fekp@um.bydgoszcz.pl
Regulamin
pdf • 992.07 KB
Obowiązuje od 28.03.2025
pdf • 571 KB
Obowiązuje od 28.03.2025
pdf • 417.87 KB
Obowiązuje od 28.03.2025
zip • 2.24 MB
Obowiązuje od 28.03.2025
docx • 98.84 KB
Obowiązuje od 28.03.2025
Dokumenty pomocnicze
pdf • 178.7 KB
Obowiązuje od 28.03.2025
zip • 4.19 MB
Obowiązuje od 28.03.2025
docx • 2.98 MB
Obowiązuje od 28.03.2025
zip • 7.2 MB
Obowiązuje od 28.03.2025